24.7.09

Έλληνες !


ΕΛΛΗΝΕΣ!

Μετά από l5ετείς Δικαστικούς αγώνες, από το 1983, πού διώχθηκα παράνομα και βίαια από το Σπήλαιο του “Αρχανθρώπου” στα Πετράλωνα Χαλκιδικής, ή Ανθρωπολογική `Εταιρεία `Ελλάδος, (Α.Ε.Ε.) τής οποίας υπήρξα πρόεδρος επί σειρά ετών, δικαιώθηκε σ' όλες τις Δικαστικές Αποφάσεις. Το Εφετείο Αθηνών με την 3798/12-5-97 απόφαση του, απορρίπτει κατ' ούσίαν τις Εφέσεις του Ε.Ο.Τ. και του `Ελληνικού Δημοσίου και διατάσσει με απόγραφο “ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ”, να γίνει εκτελεστή ή απόφαση 8507/96 του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, σε εφαρμογή δύο αποφάσεων του 'Αρείου Πάγου, ή οποία υποχρεώνει το Ελληνικό Δημόσιο να παραδώσει στην Α.Ε.Ε. τη χρήση του Σπηλαίου των Πετραλώνων, των κτισμάτων, (Μουσείον,
Εργαστήριον, Βιβλιοθήκης, Αναψυκτηρίου, Εκδοτηρίου) και τής εν γένει περιοχής και σε περίπτωση αρνήσεως τους να αποβληθούν βιαίως. Διατάσσει επίσης την άμεση και οριστική επανεγκατάσταση τής Α.Ε.Ε. στο χώρο των ερευνών της, ως της μόνης κατάλληλης να συνεχίσει το ερευνητικό της έργο στο Σπήλαιο Πετραλώνων και σε όλες τις Αρχές να συνδράμουν στην εκτέλεση τής απόφασης. Δυστυχώς όμως αντιτάχθηκε έντονα σ' αυτές τις αποφάσεις τής Δικαιοσύνης ο Υπουργός Πολιτισμού Ευάγγελος Βενιζέλος, ο οποίος τέθηκε επικεφαλής ενός πλέγματος συμφερόντων, πού επιδιώκουν την εξόντωση του έργου και του κύρους τής Α.Ε.Ε. και εμού προσωπικά.
ΕΛΛΗΝΕΣ!

Αδίστακτα συμφέροντα περιφρονούν τις Δικαστικές Αποφάσεις και την εφαρμογή τους στο “ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ” και κινήθηκαν άμεσα εναντίον του προσώπου μου, γιατί οι έρευνες και οι αποδείξεις μου για την καταγωγή των `Ελλήνων και την προέλευση του Ανθρώπου γενικότερα, καταρρίπτουν τις μέχρι σήμερα αντίθετα κρατούσες, αβάσιμες και αναπόδεικτες Θεωρίες. Με τις ανθρωπολογικές μου έρευνες, κατά τη διάρκεια τής επιστημονικής μου σταδιοδρομίας, κατέρριψα τις ανθελληνικές θεωρίες για την δήθεν βιολογική ασυνέχεια του λαού της Ελλάδας και απέδειξα με αδιάσειστα στοιχεία, τα όποια έγιναν διεθνώς παραδεκτά, ότι ή καταγωγή των Ελλήνων από την Παλαιολιθική εποχή μέχρι σήμερα είναι συνεχής και αδιάσπαστη. Με τα ανθρωπολογικά στοιχεία πού έφερα στο φως, μετά από μακροχρόνιες έρευνες στην Κρήτη, απέδειξα ότι οι Κρήτες από τη Μινωική εποχή μέχρι σήμερα είναι αυτόχθονες και όχι άλλης καταγωγής όπως θέλουν να την παρουσιάζουν περίεργα κέντρα. Με τις έρευνές μου, μετά από δεκαετίες στη Μακεδονία και ειδικά στο Σπήλαιο των “Αρχανθρώπων στα Πετράλωνα” Χαλκιδικής, έφερα στο φως συγκλονιστικά στοιχεία, πού αποδεικνύουν ότι ο αρχαιότερος όρθιος και νοήμων άνθρωπος τής Ευρώπης, ηλικίας μεγαλύτερης των 700.000 χρόνων, προέρχεται από δω και ότι ή περιοχή του βορειοανατολικού Αιγαίου αποτελεί την κοιτίδα του ανθρώπινου γένους. Εδώ βρέθηκε ο Αρχάνθρωπος των Πετραλώνων, τα αρχαιότερα ίχνη φωτιάς πάνω από ένα εκατομμύριο χρόνια (και τελευταία ή κνήμη άνθρώπου πού έζησε προ έντεκα εκατομμυρίων χρόνων). Τα στοιχεία αυτά επαλήθευσαν έντεκα από τα μεγαλύτερα Πανεπιστήμια του κόσμου και επικυρώθηκαν ομόφωνα από δύο, τουλάχιστον, Διεθνή Ανθρωπολογικά Συνέδρια, τα οποία με τις αποφάσεις τους επισημοποιούν τις Θέσεις τής Α.Ε.Ε., και αναδεικνύουν τον Αρχάνθρωπο ως τον αρχαιότερο νοήμονα κάτοικο τής Ηπείρου μας και των οποίων το κύρος προσπαθούν επίμονα να μειώσουν ορισμένοι, εκθέτοντας διεθνώς την πατρίδα μας. Για τις εργασίες μου, πού στηρίχθηκαν σε αδιάσειστα ανθρωπολογικά στοιχεία, με πολέμησε ανηλεώς ένα Πανεπιστημιακό κατεστημένο, γιατί ξεσκέπασα τα λάθη και τις παρανομίες του. Στον πόλεμο αυτόν πρωτοστάτησαν ιδίως καθηγητές χωρίς καν την ειδικότητα του ανθρωπολόγου, οι οποίοι, αφού κατασυκοφάντησαν τις έρευνές μου με έναν πόλεμο λάσπης, παραπληροφόρησης και άντιεπιστημονικοτητας, υπέπεσαν και στο βαρύτατο επιστημονικό παράπτωμα τής καταστροφής του “Σκελετού του Αρχανθρώπου” και, για να το αποκρύψουν αυτό, αμφισβητούν το γεγονός τής ύπαρξης του. Το ίδιο κατεστημένο επιδιώκει με διάφορες μηχανορραφίες την υφαρπαγή τής πνευματικής μου εργασίας, με την προσπάθεια αποπομπής τής Α.Ε.Ε. από το χώρο των ερευνών της, να συγκαλύψει λαθροανασκαφές εντός του Σπηλαίου, πού διαπιστώθηκαν κατά την πρόσφατη απογραφή τόσο από μένα όσο και από τον Δικαστικό Επιμελητή, καθώς και λαθραίες εξαγωγές, όπως π.χ. εκατοντάδες ευρημάτων, που φυγαδεύτηκαν λαθραίως στο Πανεπιστήμιο του Ανοβέρου. Κυρίως, όμως, βρέθηκα στο στόχαστρο ανθελλήνων, γιατί με τις θεωρίες μου στάθηκα εμπόδιο στα πονηρά τους σχέδια, να παραπλανήσουν τους λαούς και να τούς πείσουν ότι δεν υπάρχει βιολογική συνέχεια του λαού της Ελλάδας, και ότι οι Κρήτες δεν είναι αυτόχθονες, προβάλλοντας ταυτόχρονα τη θεωρία ότι δήθεν κοιτίδα τού ανθρώπινου γένους υπήρξε ή Αφρική.

ΕΛΛΗΝΕΣ!

Σήμερα πρωτοστατεί τού πολέμου εναντίον μου ο Υπουργός Πολιτισμού Ευάγγελος Βενιζέλος μαζί με το Διευθυντή του Υπουργείου Ι. Τζεδάκι, με τον οποίο βρισκόμαστε στα δικαστήρια για τη φυγάδευση στο εξωτερικό τού Μινωικού μικροκέφαλου τής Ζάκρου, σπανιότατου ευρήματος και σοβαρού αποδεικτικού στοιχείου για την καταγωγή των Κρητών. Ευρήματος, το οποίο τελικά, παρ' όλη την ύποπτη αδιαφορία επί εικοσιπενταετία των υπηρεσιών τού Υπουργείου Πολιτισμού, με. τις ενέργειες μας, τόσο τις δικές μου όσο και τον “Αδέσμευτου”, επέστρεψε στην Ελλάδα πριν από λίγες ή μέρες. Κατά την πρόσφατη (τέλος Μαίου ,97) απογραφή και επεισοδιακή επανεγκατάσταση μας στο Σπήλαιο Πετραλώνων, ενώπιον Δικαστικών Αρχών, διαπιστώθηκε ή απώλεια τού δεξιού μηριαίου οστού τού Αρχανθρώπου, καθώς και ενός κιβωτίου με στάχτη τής αρχαιότερης μέχρι σήμερα φωτιάς στη γη μας, με σκοπό τον κλονισμό τού αποτελέσματος των ερευνών μας. Ευρήματα τέτοιας τεράστιας επιστημονικής άξίας, αν βρίσκονταν σε οποιαδήποτε άλλη χώρα τής γης, όχι μόνον τα πανεπιστήμια άλλά και οι κυβερνήσεις και οι λαοί Θα επιδίωκαν με πάθος την διεθνή άξιοποίηcτή τους. Γιατί στην Ελλάδα συμβαίνει το εντελώς αντίθετο; Γιατί ο Υπουργός Πολιτισμού, όχι μόvov τούς καλύπτει, άλλά δίνει ρητή εντολή στον Νομάρχη Χαλκιδικής Β. Βασιλάκη (κατά δήλωσή του) vα εκτελέσει κατεπειγόντως και “αυτογνωμόνως” (;!) την άμεστη σφράγιση του Σπηλαίου και τού Μουσείου και να μην αφήσει ούτε δευτερόλεπτο να πλησιάσω τα δικά μου ευρήματα; Τι φοβούνται τόσο απεγνωσμένα, ώστε να βάλουν ολόκληρη την εκτελεστική εξουσία, όχι μόνο να παρεμποδίσει την εφαρμογή των Δικαστικών Αποφάσεων, άλλα και να μου επιτεθούν με τραμπούκους, για vα με εξουδετερώσουν άμεσα, τη στιγμή πού είμαι ο διευθυντής των ανασκαφών και τού Μουσείου; Τι προσπαθούν να κρύyουν; Τι ήθελε νύχτα στις 14-2-97 η λέκτορας τού ΑΠθ κ. Ε. Τσουκαλά μαζί με τον κ. Γ. Κουφό (ή/καί άλλον καθηγητή) μέσα στο σφραγισμένο Μουσείο, ενώ εκκρεμούσε Δικαστική Απόφαση; Γιατί ή Διεύθυνση της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας τού ΥΠ.ΠΟ. με επικεφαλής τον κ. Τζεδάκι, εξαπέλυσε έναν πόλεμο λάσπης και παραπληροφόρησης εναντίον τής Α.Ε.Ε.; Γιατί επικεφαλής της Υπηρεσίας Παλαιοανθρωπολογίας - Σπηλαιολογίας, πού ίδρυσα εγώ στο ΥΠ.ΠΟ, είναι μία νομισματολογος, ή οποία δεν μπήκε ποτέ σε σπήλαιο και, παρ' όλα αυτά, διατάσσει τη σύλληψή μου για παράβαση τού νόμου “περί αρχαιοτήτων”, πριν ακόμη προλάβω να αγγίξω τα ευρήματά μου; Τέλος, γιατί ο ίδιος ο Υπουργός λυσσαλέα προσπαθεί να απομακρύνει έμένα και την Α.Ε.Ε. και μπαίνει επικεφαλής μιας τόσο αισχρής και ύποπτης εκστρατείας; Για όλες της ενέργειες μου κυνηγήθηκα ανηλεώς, ξυλοκοπήθηκα και διώχθηκα, γιατί οι εντολές ήταν να με εξουδετερώσουν. “Όμως στάθηκα όρθιος και πολέμησα και από το 1983 αναγκάστηκαν να παρανομήσουν και να καταφύγουν στην πνευματική, οικονομική και ανθρώπινη εξόντωση μου. Ενώ αφιέρωσα τη ζωή και την περιουσία μου, υπερασπιζόμενος από τα νεανικά μου χρόνια την Επιστήμη, την Αλήθεια και την Πατρίδα μου, κάνοντας το καθήκον μου σαν Επιστήμονας και σαν Έλληνας, σε άντάλλαγμα δέχθηκα λάσπη, ύβρεις, διώξεις και προπηλακισμούς. Έτσι αμείβει ή πολιτεία αυτούς πού μοχθούν yιά την Ελλάδα; Επειδή εγώ έκανα το καθήκον μου απέναντι σου, Ελληνικέ Λαέ, ζητώ τώρα από σένα να έρθεις να υπερασπιστείς και να πολεμήσεις αυτήν την ετερόκλητη ομάδα, πού σκοπό έχει τον αφανισμό μου. Είμαι σίγουρος ότι θα ξεσηκωθείς και θα τσακίσεις όλους αυτούς πού στο πρόσωπο μου μάχονται την 'Αλήθεια, τη Δικαιοσύνη και την Επιστήμη, με μόνο σκοπό να πλήξουν εσένα, τον Ελληνικό Λαό, και τα συμφέροντά σου. Για όλους αυτούς τούς λόγους, σάς απευθύνω έκκληση, Έλληνες, και ζητώ τη συμπαράστασή σας για τη δικαίωση τού αγώνα μας.

Dr., Καθηyητής Άρης Ν. Πουλιανός
Μέλος τού Μονίμου Διεθνούς Ινστιτούτου
Ανθρωπολογικών & Εθνολογικών Επιστημών
τής UNESCO

Δεν υπάρχουν σχόλια: